Vrácení

  1. Nerozbalené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho obdržení. Chcete-li zboží vrátit, musíte k němu připojit prohlášení o zrušení nákupu, které bude obsahovat číslo účtu, na který mají být zaslány peníze. Zákazník je povinen zabezpečit zásilku během přepravy do firmy Trickovy.cz tak, aby nedošlo k jejímu poškození. Náklady na vrácení zboží hradí kupující. Zboží, které bylo vyrobeno speciálně na objednávku zákazníka, nelze vrátit. Obchod Trickovy.cz nepřijímá zásilky, které budou zákazníkem zaslány na dobírku.

  2. V případě zjištění, že zásilka byla poškozena, je kupující povinen informovat o tom pracovníka pošty, nebo pracovníka zásilkové služby a sepsat s ním speciální protokol o poškození zásilky. Trickovy.cz nenese odpovědnost za zásilky poškozené vinou České Pošty nebo PPL. V případě reklamace z důvodu poškození zásilky se budeme zabývat pouze reklamacemi, které obsahují výše uvedený protokol.

  3. Lhůta dodání objednávky představuje orientační termín, ve kterém by objednávka měla být zaslána zákazníkovi. Protože je obchod částečně závislý na skladech dodavatelů, může dojít k neočekávaným situacím spojeným s nedostatkem zboží na skladě dodavatele. V případě takové situace si obchod vyhrazuje dalších 7 pracovních dnů pro řešení problému s dodávkou. V případě, že si zákazník objedná několik výrobků v jedné zásilce, bude lhůta realizace objednávky odpovídat lhůtě, která je nezbytná ke kompletaci celé objednávky.

  4. Vaše osobní údaje budou použity výhradně pro realizaci objednávky a následný kontakt se zákazníkem

  5. V případě, že nemáme zboží na skladě, informujeme zákazníka o případném zpoždění elektronickou cestou nebo telefonicky.

Reklamace

  1. V případě reklamace prosíme o uvedení krátkého popisu závady, adresu na kterou má být zasláno zboží, číslo objednávky a číslo bankovního účtu, kde v případě uznání reklamace vrátíme peníze.

  2. Reklamované zboží zašlete prosím na adresu obchodu: 
    CzechLogistic 
    ul. Vratimovská 681/80
    71900 Ostrava - Kunčice


    Obchod nepřijímá korespondenci zaslanou na dobírku.

  3. Zboží bude předáno prostřednictvím prodávajícího výrobci a na základě jím provedené expertízy bude stanovena oprávněnost reklamace. O výsledku expertízy bude zákazník informován dopisem od výrobce.

  4. Internetový obchod Trickovy.cz nezohledňuje reklamace, které zahrnují:

    • chyby zákazníka, ke kterým došlo během objednávání zboží 

    • poškození zboží stářím nebo mechanicky

  5. V případě zamítnutí reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi pouze na jeho náklady (po předchozí úhradě na účet) ve lhůtě 14 dnů od dne vyřízení reklamace.

  6. Reklamace bude vyřízena ve lhůtě do 30 pracovních dnů od dne, kdy firma Garibald.cz obdrží reklamované zboží